5 Jenis Makanan Bakar Lemak Waktu Tidur

Berikut adalah makanan-makanan yang berpotensi untuk membakar lemak ketika anda sedang tidur. ???? ???? beoutq Antaranya ialah

Air mineral
Sebelum anda mencari makanan dalam peti ais, ada baiknya anda minum satu atau gelas air putih terlebih dahulu. Tunggu 10 minit, jika masih lapar, barulah ambil snek yang sihat.

Susu
Triptofan dan asid amino yang terdapat dalam susu dapat membantu anda tidur lebih nyenyak. Pilihlah susu rendah lemak kerana perkara ini membantu meningkatkan kesihatan tulang. ???? ??????? 31 ??? ????

Kekacang
Makanan ini kaya dengan antioksidan. Kekacang membuatkan anda kenyang lebih lama sehingga tidak perlu bangun lagi di tengah malam akibat lapar. lewandowski ????? ??????????? Kacang juga membantu mengawal gula darah dan meningkatkan serotonin dalam badan.

Popcorn
Popcorn adalah sumber karbohidrat kompleks yang rendah kalori. Tidak salah anda makan popcorn pada waktu malam. Pastikan anda tidak menuang mentega cair berlebihan.

Gandum
Gandum makanan berserat dan baik untuk penghadaman. Manfaatnya hampir sama dengan susu dan karbohidratnya membantu meningkatkan kadar triptofan dalam darah. Elakkan mengambil kerepek atau pasta kerana hal itu bakal membuatkan anda tidur tidak lena.