HOT ! ! ! HOT ! ! !

PANASSSSSSSSS ! ! !

Khabarnya, baru-baru ini seorang penyanyi popular ini dikatakan telah menjalani satu pemeriksaan doktor bersama dengan suaminya di salah sebuah hospital swasta di Damansara. Hasil daripada pemeriksaan tersebut, doktor telah mengesahkan penyanyi tersebut tidak ada masalah untuk mendapatkan anak namun, sebaliknya suaminya yang sudah tidak subur lagi. ????? ???? ??????? Jadi mereka sukar untuk mendapatkan anak. Patutlah sampai sekarang saya tengok pasangan popular ini masih belum menimang anak.
Marilah sama-sama kita doakan agar diva popular ini dapat menimang anak secepat mungkin. Ramai betul peminat dia nak tengok bayi comel dia.
Terserempak Awal Ashaari tengah shopping di Pavillion

Ni betul-betul dinamakan paparazzi. Huhu… taklah. Saya ni bukan paparazzi atau tukang kejar artis atau tukang nak menyibuk pasal artis. ???? ???? ????? Tapi kejadian terserempak dengan Awal Ashaari pada petang tadi memang satu kebetulan pun. Bukan dirancang oleh Saya atau jauh sekali oleh pelakon drama Impak Maksima The Series yang tengah hot di TV3 nih. 888poker

Huhu, antara hari paling pack dalam sejarah minggu nie.

Nak jadikan cerita, Saya memang tak tahu kat mana dan di lantai mana tempat Red Box tu. Maklumlah tak pernah berkaraoke pun dan tak suka berkaraoke sebab tak pandai menyanyi. Jadi, langsung Saya ke kaunter pertanyaan. Masa nak bertanya tu, Saya tak toleh kiri kanan, terus tanya, “Selamat petang, tumpang tanya, Red Box kat tingkat mana ek?”
Lepas tu, belum sempat receptionist tu jawab, tiba-tiba je ada mamat sebelah ni terus ringan mulut jawab. “Ha, Red Box kat tingkat dua, dik.” Sambil mamat ni tersengih macam kerang busuk, dia ketawa berdekah-dekah.
Ceh! Macam pernah dengar suara tu kan. Huhu… tengok sebelah kanan… rupanya si Awal
Ashaari.

Leave a Reply