Cara Kehidupan Seharian Dan Petua….?

????..????Nak mandi kenalah mula dari kaki (elak kena gout),kemudian lutut (elak sakit lutut),tempat sulit (elak cyst),pinggang( tak sakit pinggang, serviks sihat),perut (elak buasir, gastriks, ulser,sembelit),dada (sakit jantung,paru-paru etc) dan akhirnya kepala(elak migraine). Lepas tu, baru mandi macam biasa. Lepas tu satu cara lagi nak kurus, mandi di waktu pagi…???????? too much ivermectin ..Air yang sejuk kejung tulah. Sebabnya menyingkirkan segala lemak dalam badan.
……Tidur mesti mengiring ke kanan di mana sebelah kiri ke atas. Cara tidur ini takkan kena sakit jantung.
..????.. Untuk mengelakkan migraine sujud waktu solat Subuh tu sujud lama lama.
 ????..        Tahu tak korang yang orang lelaki ni tidak sekuat wanita kerana lelaki mudah diserang jantung jika dibandingkan wanita yang jarang terkena serangan jantung. Ini kerana, wanita mempunyai hormon estrogen yang melindungi jantung. Orang lelaki tidak ada hormon estrogen yang melindungi jantung sebab tu lelaki mudah terkena.
         ……Kalau nak jaga jantung suami supaya sihat banyakkan bawang putih dalam masakan ye kaum wanita semua.
         ..Nak mengubati kanser payudara cari kulat susu harimau.
         ..????..Kepada peminat petai, lepas ni kalau nak makan, cukup sekadar [email protected] biji saja kerana petai ni mengandungi kolesterol yang tinggi.
         ……Untuk para suami, kalau hormon isteri tak stabil bagi isteri mkn kacang botor. ivermectin to treat covid 19
         ????….Ibu ibu mengandung sila amalkan makan buah delima bila usia kandungan mencecah 5 bulan ye..
         ……Kepada peminat buah epal hijau, makan sebiji sehari ye jangan makan banyak kali sebab epal hijau menyebabkan kita menjadi pelupa.
         ????????????Epal merah untuk ibu ibu mengandung dan pesakit asma. Makan 2 biji sehari ye…
         ….jika ada sakit kencing tak lawas, blend lobak putih minum air lobak putih tu ye. Amalkan minum 2x seminggu
    
..????????Kepada penghidap kolesterol tinggi ambik akar pokok semalu dan rebus. ivermectin for dogs ivermectin liquid for dogs Amalkan minum
air rebusan
..????JGN BUNUH SEMUT! kalau nampak semut banyak2 dalam rumah seperti yg pernah dipesan oleh nabi kita junjungan rasullullah dulu kita ucaplah .. …… “Assalamualaikum rakyat Nabi Sulaiman a.s.. Ini rumahku.. Aku mahukan kebersihan.. Kamu adalah makhluk Allah s.w.t. yg sentiasa berzikir kepadaNya..
……Jika kamu mahu membuat sarang untuk meneruskan hidup kamu, kamu hiduplah di luar rumahku yg berdekatan dengan rumahku agar kamu selamat”..
…… Jika kita tak suka semut2 berada di dalam rumah, kita jangan sembur ridsect/sheildtox/bakar semut2 tu. Kita tegur mereka dengan bagi Salam ke atas Nabi Sulaiman a.s.. sebab semut2 ni adalah rakyat Nabi Sulaiman a.s..Semut2 ni juga serangga yg sentiasa berzikir kepada Allah s.w.t. sepanjang masa.. Kisah semut ni pun ada di dalam Al-Quran..^^