Team Toyo Drift Competition

Posted: 06 Apr 2008 04:08 AM CDT

Satu pertandingan sukan drift Team Toyo Drift 2008 di Speedway Plus Motorsport Circuit, Elite Expressway, Subang Jaya, Selangor.

Termasuklah saya suker tau. Tiket masuk berharga RM100 seorang dijual di pintu masuk dan semua pengunjung disediakan payung dan topi.

Mahal takpelah. Janji u all Enjoy.

Antara selebriti yang berminat dengan sukan drift ini ialah pelakon filem dan teater; Adlin Aman Ramli.

Pelakon dan pengarah filem Syamsul Haslam dan Diana Danielle Beeson ade. Kesian Syamsul, khabarnya anak kesayangan Datuk Yusuf Haslam ini sedang demam. ??????? 1 ??????? Walaupun tak sihat, semangat Syamsul masih kuat untuk datang menyokong promosi ini. ??? ????

Mungkin demam kira duit kot… hehehe, saya ingin mengucapkan tahniah kepada Syamsul dan semua produksi filem Evolusi KL Drfit kerana telah mencapai kutipan yang memberangsangkan pada hari pertama dan kedua tayangan. Bukan senang untuk memecah rekod jumlah tertinggi tayangan pada hari pertama ini, dan ternyata filem pertama arahan Syamsul mendapat sokongan peminat.

Tiada saingan kuat dari filem luar dan masa tayangan yang sesuai. ?????? ??? Ok lah tu. Sukan drift juga menjadi genre yang begitu menarik minat remaja kini dan ini sedikit sebanyak menarik orang ramai ke pawagam. saya difahamkan sukan drift ini diminati lebih oleh bangsa Cina. Jadi, tidak hairan kalau ada peminat berbangsa Cina datang menonton filem ini. Tahniah Syamsul!

Cantikkan diaorang nie macam pinang di belah dua ?

Leave a Reply