Program TV Rasa Halal Orient di Hotel Prince

Posted: 07 Apr 2008 08:15 AM CDT

Astro OASIS (Saluran 106 Astro), program masakan baru berkonsepkan travelog, Rasa Halal Orient.
Yang lebih santai dan dekat di hati penonton. ????? ”Ape-ape ajerlah.
Astro Oasis mengumumkan penglibatan Farah AF2 sebagai pengacara rogram Rasa Halal Orient. ????? ???? Bersesuaian dengan saluran gaya hidup muslim, Farah AF2 turut tampil bertudung dalam menjayakan program ini.

Comel sangat dia !
Kenali Masakan China di Rasa Halal Orient Di Saluran Astro Oasis dalam jangkamasa 15 hari, sebanyak 13 episod, bermula 26 Januari 2008. Selain menampilkan resepi masyarakat Xian, Rasa Halal Orient turut menampilkan suasana di Muslim Street dan restoran-restoran yang menyanjikan makanan halal di Xian. Ha . . sape kate bila kite ke China susah nak cari masakan halal kalau kite tahu tempatnyer. Mesti kite tak jadi masalahkan. ?????? ???? ????? 2024

Pada setiap hari Jumaat, jam 10.30 pagi bermula 18 April ini di saluran Astro OASIS. Turut menampilkan tetamu istimewa, Imam Haji Mohd Fudail Ma yang didatangkan khas dari Xian, China.

Comelkan Farah bertudung? Nampaknya, bertambah la berat Farah kita ni sebab dalam program ni kerja Farah makan aje memanjang. Nasib baik cuaca kat sana sejuk sampai Farah menggigil. Cuaca sejuk bersalji boleh mencairkan dan memecahkan lemak-lemak dalam badan.

Leave a Reply