Gambar Backstage Konsert Setiakawan 2 @ Dataran Merdeka.

Posted: 05 Apr 2008 12:19 PM CDT

Konsert yang mengeratkan ukhuwah yang terbina dengan negara jiran ini dihoskan oleh Zul Yahya dan Sharifah Shahira.

Rasanya ada di kalangan pembaca yang menonton siaran ini dan tidak perlu saya ulas secara terperinci apa yang berlaku. Saya percaya sebilangan besar daripada pembaca menyaksikan penyingkiran Naim dan Lutfya di Konsert Akademi Fantasia minggu ketiga. Penyingkiran 2 orang pelajar sekaligus adalah satu kejutan dan mungkinkah akan ada AFUNDI MASUK pada minggu seterusnya?

Suka saya berkongsi gambar belakang pentas.

Masih maintain kurus walaupun baru sahaja melahirkan anak, Shira tampil dengan fesyen yang sangat klise. Selalu pakai fesyen cam gini kat mana-mana acara. Memang akak suka pakai camni ek?

Izwan Pilus serba hitam tetapi kurang bersolek dengan warna gothic.Wah! Zul Yahya tampil dengan warna hijau dan putih. ivermectin and scalp -sklice -scabies Gabungan warna politik yang baik. Dan rasanya topi tu menyemak je. ivermectin injectible vs oral for sheep Tak perlu sangat!Menjelma umpama puteri negara Arab, Datuk Siti Nurhaliza mengenakan fesyen busana labuh berona pastel yang direka khas oleh Michael Ong. Cantik sangat-sangat. Saya suka dengan penampilan Siti Nurhaliza di Konsert Setiakawan 2. Tampak selesa mata memandang. Namun, perhatikan kepada mutiara mewah di leher Siti, macam pernah ku lihat… tapi di mana ya? ivermectin overdose sym[toms guinea pig
OKLAH TU ! ! !

Leave a Reply