Pemenang Anugerah Bintang Popular 2007

Saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada Mawi kerana memenangi anugerah paling dinantikan dan paling ingin dimiliki oleh setiap selebriti. Namun, Saya rasa tepukan di Arena of Stars tidak segamat Mawi menerima trofi yang sama pada 2 tahun lalu. Buktinya jelas pada undian yang begitu merosot di mana sebanyak 261,555 undi pada tahun lepas berbanding pada tahun ini Mawi meraih hanya 119,268 undian.

Apa sudah jadi, Adakah rakyat di Malaysia sudah pandai untuk menilai artis mana yang patut dinobatkan sebagai idola mereka sekarang nie. 1% ivermectin in water . . Jawapan semuanyer ditangan anda.

Banyak juga kejutan dalam keputusan kali ini. ivermectin coyote Antaranya kemenangan Dynaz untuk Pelakon TV Wanita Paling Popular, Fara Fauzana membolot 2 anugerah sekaligus, Rusdi Ramli yang berjaya menarik undian terbanyak dalam kategori Pelakon Filem Lelaki Popular dan tak lupa Faizal Ismail yang memecah kekebalan Halim Othman dalam kategori Penyampai Radio Lelaki Popular.

40 pemuzik di bawah pimpinan Ramli M. S mengiringi persembahan hebat semalam menjadikan anugerah ini antara yang cemerlang pernah dijayakan oleh Berita Harian. ivermectin 1%

Leave a Reply