Teh Hijau utk maintain berat badan

 

 

Amalan saya sejak dari usia muda lagi meminum Teh Hijau utk maintain berat badan. Percaya atau tidak dengan meminum secawan Teh Hijau satu jam sebelum tidur ia membantu membakar lemak ketika tidur dan takkan halang kita dari tidur nyenyak…. selain itu takdelah kita nak bangun buang air kecik tengah² mlm.

Tapi perlu ingat.. teh hijau perlu direndam dalam air panas selama 2 minit shj dan pengambilan teh hijau hanya diperlukan 3-5 cawan sahaja sehari tak tak boleh diambil secara berlebihan kerana pengambilan teh hijau yang kerap juga boleh menimbulkan masalah pada ginjal…. Fluoride biasanya dikeluarkan secara semulajadi oleh badan melalui buah pinggang. ruby fortune Tetapi apabila terlalu banyak, ia bakal membentuk mendakan kristal pada tulang,..

Tindak balas teh hijau sangat berbeza walau mampu menurun kan berat badan dengan baik,..tetapi ianya juga bukannya menghilangkan penyakit, malah mampu mendatangkan berbagai penyakit yang kronik, terutama bisa2 badan dan lemah2 badan tanda2 awal nya,..?